Onico - ett skämt.

Jag ger upp.
Jag tänker inte stressa idag.
Det finns massa saker jag skulle behöva göra.

Jag ska tanka bilen idag (suck) för den lyser på reserven och det irriterar mig.
Jag ska på apoteket och köpa halsbränne-tabletter.
Jag ska tvätta iaf en maskin med kläder.
Jag måste plocka ur diskmaskinen annars kan jag inte dricka te.
Jag måste koka potatis egentligen för vi ska käka stekt potatis till lunch.

Men hinner jag inte koka päran innan mannen kommer hem äter vi potatismos. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Linda

"...men hinner jag inte koka päran innan mannen kommer hem så äter vi potatismos. Så det så."



Hahaha, så ska det låta! =) Visa vem som bestämmer! För det har han väl kommit underfund med, att det alltid är den gravida kvinnan som bestämmer? ;D

2008-09-16 @ 10:04:25
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Linda

haha precis ;)

2008-09-16 @ 10:12:00
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0