So what?!

Hej!

Dagens timmar har både flygit förbi som dom smygit.. Jag har hunnit med en massa, men ändå ingenting. Jag har inte skurat kylskåpet och rensar där.. Jag har köpt två jungar i rosa till min bro dock.. Vad har jag gjort annars då?

Jaa.. Mamma var hit på morgonkvisten, jag skulle precis kuta in i duschen när hon ringde och frågade vad jag ville ha för fika bröd, hon tänkte kika förbi. Så det gjorde hon, kokade kaffe och jag fick mitt te. Vi surrade en massa strunt och hade trevligt. Gubben kom hem sen vid kvart i tolv och vi käkade lunch i vettig tid idag, så nu börjar det kurra i maskineriet.. Till middag blir det kassler låda.. Mumma..

Inte för att skryta eller så, men fan vad bra fönsterputsningen blev.. Haha.. Så skönt att verkligen kunna se ut igenom förnstren utan att kolla på spindelväv också.. Låter kanske som att jag är skitäcklig, men vi har bara mycke äckliga spindlar här nere i "skogen".. Huvva. Dammsög upp en gigantisk varelse igår.. Blä.

Micke har plockat en massa körsbär ifrån våra körsbärsträd idag, så nu sitter han, söt som han ändå är, och rensar körsbär med en sax (?!) och två skålar.. Hur saxen blev delaktig tycker jag inte vi behöver gå in på.. =P  Ikväll ska jag anamma mig över Erika medans Åsa är på föräldramöte på dagis får se om hon kommer ner hit och är här eller om jag ska upp till henne.. Vi får se.

Nej nu tickar klockan iväg, kanske ska göra någon middag innan det blir kväller?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0