Söndag

Godag.

Söndag morgon och solen skiner ute. Är det inte underbart? Funderar på om jag ska ta en snabb dusch och sen slänga på mig mina nya springa-fort-skor, eller gå-hyffsat-bekvämt-skor och ta en promenad. Känns som om det skulle vara ganska skönt faktiskt. Kanske jag tar med min Bettan och smyger iväg i solen.. Det är ju lite halvkallt, så kanske det är kvalificerat att ha vantar på sig? Kanske till och med halsduk....

Pappa har åkt tillbaka till de större stället, Torvalla. Bettan hade nog helst velat följa med men jag sa ifrån. Inte kan mammas lilla flicka åka bort så längt.. Nej, hon fick stanna hemma =D Pappa skulle nog inte palla henne iaf. Mörkrädd, halvshitzo och allmänt galen. That's my girl!! =D

Det blev inge Borgvattnet igår iaf. Pappa var trött, jag var trött. Vi tänkte bara kika på Piret's filmen på TV4+ igår och "vila upp oss" lite. Det slutade med att Micke satt vid datorn uppe, jag och pappa sov i varsin ände av soffan. Vid nio. Ganska skön lördagskväll faktiskt.. Vaknade till vid 22 tiden då det blev nyheter, men sen somnade jag nog igen. Gick upp och la mig vid 23 tror jag klockan var. Vaknade sen i morse vid halv nio tiden och gick upp. Kokade te, som vanligt, och även kaffe till herrarna. Jag och pappa kikade på TV en stund innan jag och Bettan gick upp och väckte gubben. Kan ju inte sova bort heeela dagen =P

Nu är han iväg på äventyr med Martin och jag sitter här..

Putsa fönster eller prommenad? Dusch blire iaf...

Kommentarer
Postat av: cammie

nej, inte ska man klaga allt för mycket =) i slutändan så får vi ju båda världens underbarste mirakel =)

2008-09-07 @ 13:25:48
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: cammie

=) badrummet är nu strålande rent och jag har sovit en timma också. det tar på krafterna =). Jag är 3 månader kvar. du??

2008-09-07 @ 16:25:25
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0