Under byggnation..

Ha tålamod gott folk, förändringen har tagit sin början. Petra har nu varit här och gjort ett fantastiskt försök att få mig att förstå bloggdesign. Fungerar inte. Hur som haver har vi suttit här och pillat lite, eller.. Jag har egentligen bara suttit i förundran och tittat på när Petra utfört underverk. Hundarna lekte under tiden och Micke gömde sig nere i soffan med en hemlig lapp jag inte fick läsa.. Hmmf. Hur som helst så skulle Petra hem och i luuuugn och ro knåpa med min bloggdesign. Spännande!! =D

Min kära sambo då? Jaa han gick upp på Statoil, igen, för att köpa havregryn. Jag kom på att jag ville baka. Så vi ska göra, hör och häpna, chokladbollar. Mums. Sen ska vi dricka te och kolla på Arn.

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Nette

gillar blogg designen :)

2008-09-08 @ 06:45:08
URL: http://lijese.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0