Vågat?

Japp, i min frustration över att INTE det gick att installera skrivaren UTAN CD-skiva (naturligtvis) så gick jag ut på en hemsida och har nu på "prov" beställt hem lite fotografier därifrån. Det blev ingen super-häftig summa utan snarare en löjligt liten summa.. 49 kr ink frakt. Bör komma inom några dagar.. Skickade även efter en förstoring till en speciell vän.. Hoppas hon blir glad när hon får den =) *surprise surprise*

Hur som helst så beställde jag bilderna i 10*15 och i 13*15 tror jag det var.. Shit.. Nu har jag glömt.. Men men.. Ramar brukar man ju kunna få tag i iaf.. Den finaste bilden på min älsklings Bettan var det för dålig skärpa på tydligen så den gick inte att förstora upp.. Faan oxå.. Vill verkligen ha den bilden stoooor.. Aja.. Upptäckte även nu att det inte finns ett enda kort på mig och Micke tillsammans, det är ju lite trist. Jag har tagit en massa bilder på Micke, med det finns inga på mig.. Bara mig eller på oss två tillsammans.. Det skulle ju annars vara roligt att ha.. Men men..

Kanske blir av. Aja, nu ska jag kolla vad min sambo pysslar med..

BTW, ni är fruktansvärt dåliga på att komentera.. Vem är Du och vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha jo de är sant.. så ja e glad att ja beställde nu, annars har ja väl fått vänta tills nästa år på vissa saker.. men känns drygt iaf :) aha, vad kul.. =) sitter faktiskt och ordnar upp lite i foton ja med.. men har massor ja ska framkalla ;) ah, ja de e ju dumt det.. har ingen ni känner skrivare då? så kan du skriva ut mailet hos dom? Kramen

2008-09-08 @ 14:51:04
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Linda

Jaa, men vänta du bara tills du ligger på förlossningen och fortfarande inte fattar att det verkligen är dags :P Då är det overkligt kan jag säga dig! =)

2008-09-08 @ 14:56:19
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0