Vankas nära nu.

Bara 18 dagar kvar. Det är bara 18 dagar kvar. Det är snart. Snart kommer jag att bli mamma. Vilken dag som helst egentligen. Jag är nervös. Jag är rädd. Jag är förväntansfull. Jag är verkligen väldigt nervös. Om 18 dagar har jag gått 9 månader med ett barn inom mig. 3 av dom månaderna visste jag inte ens om det. De restrerande 6 månaderna har jag bara njutit. Och gnällt lite i mellanåt. Jag har troligen retat gallfeber på min sambo, han har nog velat fly vissa dagar. I know I would have.. =P Men det är så underbart. Det är så fantastiskt.

Nu kommer Erika. Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha joru, ibland e dom snabb ;) ida blev de fiskbullar i hummersås o potatismos / chili con carne :) haha jadu.. läs o gråt ;)

har du haft en fin kväll annars då?

2008-09-09 @ 20:20:10
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0