Varför är du vaken nu?

God morgon. Här är man uppe med tuppen minsan.. Funderar på vad jag ska göra idag.. Skulle behöva dammsuga, iaf nere.. Men jag vill ha min nya dammsugare först! =P Kvällen igår flöt väl förbi ganska smärtfritt.. Eller inte för mig dock.. Erika kom vid 6 tiden, lagomt till vi skulle käka. Hon ville också smaka lite så hon käkade kasslerlåda hon med. Vi har ju så bökiga stolar, så jag la en soffkudde UNDER barnet så hon nådde upp till tallriken. Haha..

Sen busade hon lite, vi var upp och kikade, kom ihåg att vi bränt oss på lampan i fönstret osv.. Sen tog vi på oss kläder och gick upp till lekparken och gungade, åkte rutchkana och lekte korvkiosk. Joo, hon leker faktiskt korvkiosk. Hon tar lite grus i handen och frågar; "Korv?" Svarar man ja så får du en följd fråga: "benap?" svarar du ja på det får du ÄNNU en följdfråga: "kepup?" Söta unge.. Det finns en "genväg" ovanför vårat hem som leder alldeles bredvid lekparken, igenom en liten skog som.. Där gick vi iaf och bara det var ju himla spännande.. =)

Sen när vi kom tillbaka igen så fikade vi lite, glass med choklad och strössel. Gott. =) Erika skjutsade en nalle i våran barnvagn runt nere, och Bettan tyckte det var himla otäckt. Micke han var trött så han låg och sov i soffan. Lillagubben. =)

Sen var det bara lugn och ro sedan Erika gått hem. Vi kikade på 5an om supermammor, sen kollade vi på CSI NY och till sist I Ditt Ansikte med Magnus Betner. Denna underbara karl. Haha han är så fruktansvärt.. Fantastisk. Älskar att se hans lätta stil som.. Det ser så naturligt ut när han drar sina skämt. Haha..

Idag vet jag inte vad som står på agendan.. Skulle som sagt behöva dammsuga.. Men jag får se.. Kylskåpet hånar mig fortfarande med sin ostädade-nuna.. Undra om jag ska ta och fixa det kanske?

Vad ska Ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Haha hon é för gó Erika!!Riktigt ser henne framför mig hur hon står där i korvkiosken =0)

2008-09-16 @ 09:39:50
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag förstår inte hur du kan ha så mycket energi, Marie!! När jag var höggravid låg jag mest som en strandad val på soffan och zappade på tvn :P Fast i och för sig var det ju högsommar när jag var lika långt gången som dig, och värsta värmeböljan genom tiderna kändes det som :P Men i alla fall! Att du orkar?! Jag förstår inte! :P

2008-09-16 @ 09:51:36
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Linda

Men då vill jag helst att Anders flyttar också, för Celias skull.. Vill inte att hon ska "förlora" nån av oss och bara få träffas nån gång då och då. Men vi får väl se vad framtiden utvisar! :)

2008-09-16 @ 09:54:15
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, ja soffan är en bra vän när man är gravid ;) I alla fall så länge det är nåt bra på tvn också!



Nej, ingenting är omöjligt :) Men det krävs en massa planering :P och jag hatar att planera :P

2008-09-16 @ 09:57:54
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0