Vilken dag

En dag full av intryck må jag säga. Först och främst vill jag säga att människor är hemska egentligen.. Eller hemska, folk verkar inte tänka. Tror ni inte att jag ser att ni tittar? Tror ni inte att jag hör era kommentarer? Jag är varken blind eller döv.

Aja, hur som helst, vi var ju på studiebesöket idag. Det gick jättebra, barnmorskan som visade oss runt var väldigt trevlig och berättade en massa, dels en massa som man inte tänkt på. Hon svarade på alla våra frågor, det var några stycken, och visade alla rum. Vi fick se ett förlossningsrum och sen ett rum dit dom tar barnet om någonting skulle gå galet. Skönt att veta allting sådant. Sen fick vi se ett rum på BB, dom hade bara 1 rum ledigt, varav när vi kommer dit, öppnar dörren så ÄR det inte tomt =P Där ligger en mamma och ser ut att ha ont i magen.. Bebisen var nog snart påväg. =D

Sen gick vi lite på stan, jag skulle leta rätt på nån present till min bror som också fyller år i morgon.. Det var ju lättare sagt än gjort det.. Suck. Tillslut så fann jag någonting iaf. Jag och gubben delade på oss, jag gick på HM och så och han skulle bort på hobbyboden så vi skulle ses sen. När vi kom ihop oss så hade han 2 paket till mig =D Ska bli spännande i morgon och se vad det blir =)

Nej, nu ska jag gå ner och göra tååååååårta. Smörgåstårtan hämtar jag i morgon.. =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jarå, vi hittade ett par stövlar. Lite väl "pojkiga" kanske eftersom dom var nån konstig nyans av blå/grå/svart med ett flygande tefat på :P men det var de enda dom hade i rätt storlek så vi körde på det. Men hon är ju tuff så det passar bra till henne :)



Gjorde du några fynd i stan då? :)

2008-09-01 @ 20:25:36
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Linda

Just ja, vad vart det för färg på mössan där? Vart det den där mörkrosa som du pratade om? :)

2008-09-01 @ 20:34:02
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, okej =)



Åh, vantar! Det måste jag köpa också, det är ju snart den säsongen nu och mina tappade jag bort ifjol :'(

2008-09-01 @ 20:58:45
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0