God förmiddag =)

Morgonen började väldigt tidigt idag, redan vid halv 7. Men efter lite mys i soffan och en flaska välling så somnade vi om båda två i soffan under en filt, väldigt skönt och mysigt =)

Sen har vi lekt lite och vid halv 10 tiden började vi bli ganska rastlösa alla tre (Bettan med) så vi tog en härlig vårpromenad i solen. Den var väldigt varm och jag hade velat skippa jackan efter ett tag, men eftersom jag är förkyld igen så fick den vara på. Enligt P var det hela 18 grader i solen, så det var inte så konstigt att man blev varm =)

När vi kom hem igen så sov skruttan så jag tog en kopp kaffe och en bulle och satte mig i solen och försökte mig på lite korsord. Gick väl så där ska jag säga, men jag höll mig ju sysselsatt ett tag. Sen löste jag lite Sudouko med, men det gick åt pipan det med. :( Men nya tag sen, jag ger mig inte jag ska klara den.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla efter ett billigt badkar till lägenheten.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Josefine

ja men de vore skoj, vi kan ju höras mer om det=)

Kram

2009-04-12 @ 14:43:53
URL: http://josefinesaramadelene.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0