God morgon!

Idag vaknade vi tidigare än vanligt. Jag måste verkligen ha persienner som är hela i lägenheten, skruttan vaknar ju av att det är ljust. Solen sken så det gjorde inte sååå mycket att v i klev upp. Vi gick ner och myste lite på täcket med alla leksaker. Anna övade sig på att krypa oxå, hon är så duktig så! Igår kröp hon 3 steg utan kläder och blöja, men idag hade vi både blöja och pymmen på men hon kröp 2 steg ändå. Mammas super duktiga flicka!

Vällingpulvret är slut nu, så vi måste troligen blåsa till Sollefteå och inhandla mera. Här på vårat skit apotek så hade dom enbart en burk, dom tar inte hem mera om det inte beställs, och den köpte ju jag i torsdags och dom får varor på onsdagar, NATURLIGTVIS. Så jag ska ringa till Sollefteå och kolla om dom har där, det är närmare än Östersund. Så jag hoppas dom har..

På torsdag klockan 10 ska vi iaf vara inne i Östersund och träffa Dr Bååth, våran barnläkare, så vi ska testa Anna för allergier. Jag tycker det är likabra att dom kollar ALLT, pälsdjur, gluten, mögel osv.. Och mjölk naturligtvis.

Anna gillar ju inte den mjölkfria gröten som jag köpte, den smakade illa tyckte hon. Så idag provade vi någonting nytt. Jag kokade havregrynsgröt och blandade ner mango-banan pure, mumma! Det gillade hon och åt jättemycket. Jag gjorde på 1dl gryn, 2.5 dl vatten (så det skulle bli "blaskigt" och lätt att äta) och hon åt nästan upp allting. Så duktig så.

Nu har vi packat lite mera för att få tiden att gå. Och lyssnar på Lugna Favoriter på webradion. =)

Ha en bra dag!


Uppdatering 10.22.

Nu har vi tagit en härlig promenad i vårsolen och varit på apoteket och kollat så jag inte mindes fel, men icke. Det fanns ingen Nutramigen här på Hammarn. Men hon i kassan kollade och det fanns på både apoteket på stan och det på sjukhuset i Sollefteå. Så det bär iväg dit om ett tag.

Nu ligger tösabiten ute i vagnen och sover och här sitter jag, med en kaffekopp och några goda mackor. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uj då. Håller tummarna för att de finns i sollefteå då :)

2009-04-14 @ 09:32:57
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Petra

Vill du ha hjälp idag? Jag slutar 15!

2009-04-14 @ 10:50:05
Postat av: Sandra

Ja de e verkligen superskönt ute. Älskar vädret nu! :)

Ah okej, kör försiktigt :) Fanns de flera där eller har ni reserverat ett paket eller nå? så de inte e slut tills ni kommer dit mena ja :)



Hoppas iaf att de gå bra.

Kram

2009-04-14 @ 11:36:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-14 @ 15:56:34
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Petra

Eller.. för mig blir de bättre i morgon. Är trött och irriterad efter idag på jobbet. Sen måste jag verkligen hem och städa efter i helgen. Hur går de med sötAnnas mage? :(

2009-04-14 @ 16:18:25
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag ska in till stan på förmiddan, ska in och kika runt lite, beställa tattueringstid och så ska jag hälsa på Jocke en sväng! Men jag kommer inte hem så himla sent. Herregud, Anna kryper. Sicken stor tjej! Nu har jag inte träffat varken henne eller dig på alldeles för lång tid! MISS YOU !!!

2009-04-14 @ 20:44:17
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0