Godkväller

Dagarna bara rusar förbi nu förtiden, jag hinner inte med.

Anna kan krypa, hon försöker resa sig upp efter saker, hon kan sitta helt själv, sätta sig upp från liggande.. Vart tar tiden vägen? Stanna den lite, snälla. Jag har köpt spärrar till lådorna eftersom hon kan öppna dom nu när hon går omkring i gåstolen, och eftersom hon når de 2 nedersta lådorna när hon sitter så försöker hon resa sig upp med hjälp av lådan. Så för att förhidra att hon ska ramla och göra illa sig så känns det bäst om hon inte kan öppna dom alls.

Jag hinner inte riktigt med..

Letar som en hök efter någonting toffel-liknande till henne nu till det blir sommar, men de minsta jag hittat är storlek 24, dvs väldigt mycket förstora. Ska leta vidare..

I morgon ska jag och Anna åka till min mammas gamla hus och hjälpa henne städa ut, det är ett ivinnerligt städande nu för tiden.. Sen efter det så ska vi på Oasen och träffa lite barn och andra vuxna. Det ska bli roligt, det var ett tag sedan vi var dit nu.. Men det har ju som inte funnits så mycke tid över till det faktiskt.

Nu ikväll har jag tittat på Desperata Hemmafruar, det blir bara rörigare för varje avsnitt tror jag. Men då får man en massa frågetecken i huvudet som man hoppas ska klarna i nästa avsnitt. Men varför stjäl Orson av alla? Är han kleptoman eller vad är det? Aja, får kanske veta i nästa avsnitt...

Nu ska vi kolla på Hell's Kitchen och sen soooova.

God natt och stora kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

På Pppilotta har de mycket tofflor och mockasiner. Bla de här:



images/large/skinntoffla1867.jpg" rel="nofollow">http://www.pippilotta.se/pubimages/large/skinntoffla1867.jpg

Postat av: Linda

Har de inte på Stööks? Men är det inte svårt att gå i tofflor tror du när man börjar lära sig? Gabriel har gått ett par månader nu men kan inte gå i tofflor. Gympadojjor däremot går finfint.



Men kolla kavat annars. De har ju skibra stadiga barnskor. Lika dyra som bra iofs, men de har sandalmodeller oxå!



Kul att äntligen se sötnosen igår!

2009-04-30 @ 12:59:42

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0