Idag är en dålig dag..

..om man tittar på vädret.

I morse när jag klev upp (07.36 ungefär) så sken solen ifrån en klarblå himel.. Hääääärligt tänkte jag, detta bådar gott inför kvällen. Men icke. Ungefär vid samma tidpunkt som jag och Anna ätit färdigt gröten så drog molnen in och blåsten kom på köpet. Kanske inte så himla roligt.

Så när jag varit på Forsgränd och hämtat skurhinken och moppen så körde jag ut människor och hund, barnvagn  och skor och började städa. Jag har alltså..

*Dammsugit
*Skurat
*Städat kaklet
*Städat spisen
*Städat fläkten
*Torkat lister och uttag och lampknappar
*Hel städat badrummet
*Torkat hyllorna i TV gigantiska hyllan
*Putsat glaset på glasdörren på ovanstående schabrak.
*Plockat på bänken i hallen.

Så nu känns jag ganska nöjd med min insatts för idag.. Juste, jag har tvättat oxå.. :p

Nu ska jag leka lite med min dotter som far omkring som ett yrväder och drar i blommblad och diverse andra "ajaj" saker.. :p

Vad gör Du idag?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0