Kvällen igen

Nu så har vi hunnit med ganska så mycket eftermiddag.

Strax efter att jag skrev sist så tog hela halva Gulldalen en promenad ner på byn, det var jag, Micke, Anna, Bettan, Mattias, Jaana, Casper, Johnny och Easie. Ner och tog en sväng på lekparken, varav jag tror M och J uppskattade det liiiiite mer än Casper =p Där började det regna lite och jag inser att regnskyddet till vagnen är.. Ca 1,5 km bort. Suck. Aja, täckte över Anna med min jacka iaf och vi sökte skydd utanför grillkiosken.

När regnet lugnat sig så gick vi emot Stööks där C skulle få nya skor. Tog en sväng in på ett halvtomt Djurboa (dom ska lägga ner =( ) och köpte hundgodis till Bettan. In på Stööks och hittade VÄRLDENS SÖTASTE gympadojor som jag ville köpa till Anna, men jag gjorde det inte. Nu går det ju emot sommar så man ska nog satsa på nå toffel liknande.. Hur som helst fick C ett par super tuffa dojor med döskallar på och ett par gröna foppisar. Ascool blev grabben =D

Vidare på Cyckel och Sport där dom pumpade alla däcken på Annas vagn och bytte en trasig ventil på höger backdäck. Så nu är den ny servad =D In på ICA och handlade lite och sen begav vi oss hemåt. Ungefär halvvägs så börjar det naturligtvis ÖSREGNA, okej, kanske inte ösregna med nog regnade det iaf. Min jacka över Annas vagn och Bettan tittade på mig och såg ut som om hon också ville gömma sig under jackan med Anna. Haha.. Fjantiga hund som verkligen INTE gillar när det regnar.. Lagomt tills vi svängade ner på vägen till Gulldalen så slutade regnet.

Hem och gjorde middag och sen knatade jag och Anna heeeela vägen över till Jaana på kaffe. När vi kom här därifrån så badade vi och sen välling och bums i säng.

En händelserik dag med andra ord, lite små ont i fötterna nu men ingenting som man dör av :p Än. Vi får väl se hur det känns i morgon =)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kika på TV.

Kram

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0