What a day folk's!

Vi for ju som sagt till Sollefteå, handlade vällingpulvret och strosade runt lite.
Åt vårens första lunch utomhur och skruttan åt hennes allra första lunch utomhus i solen på Sibylla. Hon käkade burk, som han i kassan var så snäll och värmde och hädde upp i en tallrik, och jag och mamma varsin hamburgare resp kycklingburgare. Mums. Länge sedan jag åt hamburgare från Sibylla. Tror sist var i juli/augusti i Stugun.

Hur som helst efter lunch så gick vi runt lite, bla på jysk och kollade lite. Jag fyndade en vaxduk till mitt vackra ekbord, vill inte att det ska bli förstört sen när Anna börjar äta själv + att den var himla fin oxå =) Sen köpte jag solskydd (sånna man sätter på rutan med sugproppar) med Nalle Phu på. 150 kr allt som allt, bra pris tycker jag =)

Sen tog vi en sväng på Konsum innan vi åkte hemåt igen, så när vi kom hem så tog vi oss varsin munk (som förövrigt var sjukt goda) och en kopp kaffe. Har blivit lite kaffe idag.. Konstigt.

Farmor Åsa kom en sväng, hon hade varit till tandläkaren. Tandläkaren hade rotat omkring i ca en timme och haft sig. När farmor skulle gå så kom hon som ska hyra huset och frågade lite grejor, vad jag hade för elabonemang bla.. Hon är himla trevlig att prata med, jag GILLAR henne =D Hon kommer trivas kanon här!!

Efter det så har jag pratat med Elin i telefon, och under det samtalet så ser jag att skruttan huxflux ligger UNDER vardagsrumms bordet, vi har som ett avlastningsutrymme under, där vi har lite tidningar osv.. Iaf, dit har hon kravlat upp iaf =) Skitungen min =) Jag ska ändå köpa ett nytt bord snart till vardagsrummet, det vi har nu är det glasskivor på + att det är 8kantigt Inte idealisk direkt och fult är det med. Men säg inte det till Micke bara, han gillar det bordet. Skarpt.

Hur som helst, badat, ätit välling och gosat lite i soffan innan det blev läggdax, som för skruttan betydde halv 10 ikväll. Men men.. Kanske kanske så sover hon längre än 05.48 i morgon då =)

Nu ska jag läsa ikapp mig och sova. Natti natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken händelserik dag du hade :)Hoppas tösa di vill sova ut lite på morgonen nu då :)

Kram

2009-04-15 @ 09:56:06
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0