Långa regniga dagar.

Igår stådade vi förrådet ute. Rensade bland en massa rat. Det fanns bla 4 kartonger. Som var tomma? Till vilken nytta skräpade dom där? Ja, den som det visste.

Men men, nu är det iaf rensat och det finns plats för mer rat. Haha. Vilken lycka. Sen drog jag dammsugaren över golvet och skrumoppen. Vid 12 tiden så fick Anna lunch och jag åkte med grannen upp till Gräddhyllan för att mysas med lillpojken och dricka kaffe med mamman. Alltid lika mysigt. Det är så fint där uppe. Och vilken utsikt! Är lite annat mot för Gulldalen det.. :p

När jag kom hem så somnade både dotter och sambo, så jag städade ur skåpet under vasken och torkade alla skåpluckor och lådor och torkade av kylen och frysen.Sen kollade jag när min bror spelade Wow.

Det är faktiskt bara ett spel, inte blodigt allvar som vissa i guilden verkade tro. "I'm gonna tell Byzz.." Stört löjligt.

På kvällen så åkte jag med svärmor på affären och handlade lite, innan det var dax att stoppa jänta under täcket. Eller, hon sparkar alltid av sig täcket, så jag la väl egentligen henne i sängen, med täcket vid fötterna.. :p

Vid kvällskvisten så plockade jag undan lite rat i bokhyllan, sen skurade jag toaletten och allt som tillhör där.. Ett nödvändigt ont helt enkelt. Äckligt (enligt mig) men det måste göras. Så, nu är det "rent" hemma igen. Eller, skulle nog behöva dammsuga idag igen men.. Aja, vi får se..

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen stoppa jänta i vagnen så hon får sova.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad jag får dåligt samvete när du städar sådär! =)

2009-08-12 @ 11:38:07
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Linda

Herregud vad du städar och har dig Marie! Hur orkar du?! Tänk om jag kunde få lite energi av dig :P



Och på tal om WoW... Jo, det är blodigt allvar. Alltid.



;)

2009-08-12 @ 14:38:04
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men shit människa.. Va effektiv du/ni varit. Man får ångest för allt en annan borde göra.. haha..

=)



Duktida du! :)

2009-08-12 @ 16:40:31
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0