Nu talar vi om söndagar..

Vaknade vid 9 tiden idag.. Himla skönt med lite sovmorgon faktiskt =) Mina älsklingar hade nog redan varit vaken ett tag, för pussen jag fick av jänta smakade gröt :p Pussen av mannen smakade kaffe, mycket bättre enligt mig :p

Vi myste lite och sen somnade Anna i min famn vid 10 tiden, så pappan tog med sig henne och la sig i våran säng. Hon fick sova vidare och pappan samlade energi för det som komma skulle..

Vi gjorde makaroner och köttfärssås till lunch innan jag åkte iväg på jobbet vid halv 1. När jag for dit åkte Micke och Anna och hämtade Erika, som skulle vara hos oss under dagen.. När jag sen kom hem vid 17 tiden så var det full rulle, middagen var färdig och flickorna satt redan och käkade..

Sen diskade jag, Micke tog med barnen till lekparken här i Gulldalen och sen for jag till Åkervägen och hämtade lite mera kläder till Erika då det skett en liten olycka tidigare under dagen. Tog även mys hunden Bente på en liten promenad, hon som fick det stora uppdraget att vakta huset medans människorna var borta. Verkade som att hon hade skött det galant =)

Efter gröt och ombyte så stoppades Anna i säng vid 20 tiden, hon somnade kanske en halvtimme senare..

Erika å andra sidan sov sin vila alldeles för sent idag, så hon var vaken och tittade på Alla vi barn i Bullerbyn. Och är nog fortfarande vaken skulle jag tro.. Åsa var alldeles nyss och hämtade henne och bilen. Eftersom Erika fortfarande var vaken så följde hon med mamma hem. Tror nog mamman hade längtat nå gruvligt efter sin lilla Erika.. =) <3

Hur som helst, hon får sova här någon annan natt.

Nu ska jag facebooka lite och sen ska jag lägga mig i sängen och gruva mig inför tandläkarbesöket i morgon.

Jippi och god natt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Då kan vi gruva oss ihop då...

2009-08-30 @ 23:11:03
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Sandra

Låter som att ni har haft de väldans mysigt :)



Hoppas att de gick bra hos tandläkarn idag :)

2009-08-31 @ 13:39:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0