Allvarligt.?

Vad är detta för skämt? -30 idag, IGEN?!

Natten har varit lugn faktiskt. Höjde huvudänden ÄNNU mer på Annas säng och la dit hennes kudde så hon skulle komma upp lite. Så hon sov faktiskt ändå till 4 i morse, då vaknade hon och var lite hungrig. Efter att hon ätit då så parkerade jag henne bredvid mig så sussade vi vidare till 8 snåret i morse.

Som tur var så hade jag burit in tillräckligt med ved för att jag skulle kunna tända upp och elda lite inne innan jag gatt hämta mera. Så när Anna somnade vid 10 tiden så passade jag på att gå ut och hämta mera ved. Kollade på tempen och nog fan blir man brydd, varje gång. -30 och fy vad kallt! Hämtade bra mycke ved iaf, så jag kanske kanske inte behöver gå ut mera idag.. Men det får jag säkert..

Nu verkar det ha blivit liiite mildare iaf, "bara" -20 nu och hör och häpna, snöhelvete börja falla igen.
Ska det aldrig bli vår?

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar och sen fortsätta elda, btw, jag hittade min försvunna raggsocka iaf, så nu är jag vaaaarm om fötterna =D Det är lite halvkallt på golven här.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja det känns jätte skönt att de blev bättre=)

När kommer du in nått då?

Kramar

2009-02-12 @ 14:46:06
URL: http://josefinesaramadelene.blogspot.com
Postat av: Sandra

Lilltösa, inte lätt att vara liten o förkyld.. Jadu de förstår jag.. Inte roligt att hålla på i denna kyla.. Du få se de på den ljusa sidan.. Mamma har som dig, måste elda för att få värme, och hon jobbar ju, och nätter. Så hos henne är det nästan jämt kallt. Och lagomt tills huset är varmt igen så ska hon jobba.. Huvva. Nej tack o lov att ja slipper det iaf..



Jasså? Lägenhet eller finns de nå hus o hyra?



Vi har inte gjort så mkt. Jag har gjort för LITE.. Suck.. Men trött ida o, o ont i huvve. Har legat på soffan me edvin o tagit igen mig lite medan han kika på film :)



Kram

2009-02-12 @ 14:54:08
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) Åhå, de va ju inte dåligt. Är de stor skillnad på hyra då, som du har nu och om du skulle flytta? Ja men de hade ju varit perfekt.. Man ska ha de så lättsamt som möjligt när man är ensam ofta! :D I know! :)



2009-02-12 @ 21:54:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0