Äntligen!

Äntligen har jag min vackra ring på fingret igen.

Eftersom jag gick, håll i er, upp ca 30 kg under min graviditet så kunde jag ju naturligtvis inte använda min förlovningsring särskillt länge. I juni var det bara att hänga den på halskedjan. Jag vägde säkert några kg för lite innan jag blev gravid, och nu när jag stått stilla på samma ställa i ca 3 månader så kände jag att jag kunde låta slå ut ringen. Sagt och gjort, för 2 veckor sedan undefär lämnade jag in min ring hos en guldsmed och idag var vi och hämtade den i Sollefteå. Underbart! Jag har verkligen saknat den, visst är det konstigt? En ring. Men den finaste jag har.

Hittade även en vårjacka, kan ju inte ha den jag hade ifjol vår. Så den har min lillasyster fått och jag hittade en ny idag. På rea dessutom =D Sen handlade jag inte nå mer faktiskt, kollade på lite kläder till Anna, men hon har såå mycket nu efter Erika. Eftersom det endast är 1.5 år mellan Anna och hennes yngsta faster så finns det bra med kläder efter henne. Så jag ska ta och gå igenom det vi fått och kolla vad som behövs och inte. Försökte även hitta en tunnare overall att ha till våren, men det verkar än så länge vara menlöst. Får kika vidare sen. Ska tillbaka till Sollefteå om några veckor, ska köpa en gåstol. Alla jag tittat på i Östersund, Sundsvall osv har varit så himla dyra, men jag pratade med en i personalen i Sollefteå och dom hade dom för ca 300 kr mindre!! Men dom var slut, men skulle komma i mitten av mars trodde hon. Så då åker vi tillbaka.

Jag gillar Sollefteå. Jag skulle kunna tänka mig att flytta dit. Vi brukade alltid åka dit med min mormor och morfar när jag var mindre. På somrarna bodde vi på campingen med deras husvagn och det var alltid så mysigt. Så vi får se, kanske man tar sitt pick och pack och drar dit..?

Annars har vi varit och ätit middag hos Annas farmor och fastrar och surrat en massa strunt. Nu sover Anna sedan en halvtimme sedan ungefär och elden värmer upp huset igen. Mysigt med eldningen ändå på nått vis. Men inte när det är 30 grader kallt, då vill man mest bara bo i lägenhet med garanterad värme. Men men.. =)

Nej nu ska jag svara på alla kommentarer och sen kolla vidare.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0