Fy fan vad kallt!!!

I morse vid 8 tiden visade tempen på -29!! NÄR SKA DET TA SLUT?!

Nu är det "bara" -24, så det blir sollefteå nästa. Ska göra som du sa Hanna och testa.. Vad som helst är ändå kortare tid än vad det skulle ta i Östersund. Hur som helst, igår så fick jag veta att jag levde. Tror aldrig mitt hjärta har slagit så fort någon gång tidigare.

Jag skulle precis lägga mig och Anna började gny lite, så jag tänkte att hon kanske tappat nappen. Men hon fick ingen luftf!!!! Det var det absolut värsta jag varit med om!! Men hon fick luft så fort jag tog upp henne, tack gode gud! Vi gick ner och rensade ur näsan och tog näsdroppar, så kunde hon somna om sen. Men Anna sov bredvid mamma i natt.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan vi ska fara iväg. Hoppas det inte fortsätter vara så här jävla kallt.

Vi hörs sen under dagen. Adios!

Kommentarer
Postat av: Marielle

shiiit, varför fick hon ingen luft =O. gud va hemskt!

2009-02-11 @ 10:50:20
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Linda

Satan vilken mardröm!! Tur det gick bra i alla fall, och hoppas det inte händer igen. Jag får kalla kårar bara jag tänker på det! Usch usch usch

2009-02-11 @ 11:34:50
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: sissi

Men fy fan vad hemskt! vad jag rös när jag läste vad du skrivit! vilken tur att du inte hade hunnit somna! tur att det gick bra för sötisen!

2009-02-11 @ 11:44:41
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/
Postat av: linda larsson

hej..vet hur det är när barnen inte får luft, det är fruktansvärt. jag och marcus ligger med feber nu han i 38,5 och jag i 39 så man e lite mör..hoppas bara han inte blir så tät denna gång.

2009-02-11 @ 13:46:19
Postat av: Helena

Huvva, vad otäckt!

Förstår om du ligger på vakt hela nätterna nu tills din lilla skatt blir frisk igen!



2009-02-12 @ 10:36:18

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0