God förmiddag

Idag bestämde sig lillan för att vakna redan vid 6 (!) så jag tog henne till oss i sängen och försökte få henne att somna om. Lönlöst. Hur som helst så låg vi och myste ett tag och Micke vaknade vid halv 7. Sen låg vi allihop och myste, Anna var lite brydd över vem det var som låg där och snarkade.. Men när han pratade med henne så kände hon igen honom.. =D Inte lätt för en liten att komma på vem det är när hon tyvärr inte träffar pappa så ofta =/

Micke hade tydligen varit ner vid 5 tiden och tänt upp, så när vi gick ner vid halv 8 så var det redan varmt och skönt =) Anna fick lite mat och sen busade vi ett tag tills Micke for in till Östersund vid 8 tiden. Han skulle på nån utbildning av något slag. Får väl se när han kommer hem i em.

Nu ligger Anna i sin säng och vilar lite, eller det var iaf det som var meningen men hon ligger och pratar och skrattar åt mobilen.. =p Jag dricker min kanske.. 4e kopp kaffe..? Men jag hinner som aldrig dricka en hel kopp, vet inte vad det beror på, men den hinner alltid bli pissljummen innan jag druckit klart.. Konstigt =p

Får se om kanske Elin kikar förbi sedan hon haft "pro-möte" i bassängen, hon ska hjälpa mig baka lite kakor till dopet på lördag =D Blir nog.. Spännande.. :D

Aja, nu ska jag kika lite bloggar och sen göra någon lunch till oss.. Adios!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, mysigt med en av det manliga könet som förbereder värme och mys!:.)



Och jag får ju så klart hålla tummarna för att dopet blir precis så vackert som ni önskar!

2009-02-18 @ 11:19:25
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhå har ni dop på lördag?! :) hoppas de går bra då :) Va skönt att ha karln hemma nu en stund :) Hur länge blir han hemma?

Kram

2009-02-18 @ 13:55:51
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0