I'm baaaack

Sollefteå var det jag. Där var det inte varmare än hemma. Men vi fick allt gjort.

Lämnade in ringen, det skulle ta ungefär 2 veckor = ca 5 veckor snabbare än Öset.
Köpte kläder till AnnaPanna.
For hem i princip.

Och sedan dess har jag: eldat (surprise surprise), ätit, tittat på top model, badat min lilla tjej, eldat lite mera och tittat på efterlyst. Juste, och ätit choklad =)

Längtar verkligen tills jag får hämta min ring. Och en doppresent till Anna från min gammelfarmor. 27 feb är dom färdiga =D

Nu sover min lilla skatt, hon är TACK OCH LOV bättre i förkylningen idag, hon har inte haft nån feber överhuvudtaget, så det är skönt. Hon är go och gla' även fast hon är täppt i näsan, helt otroligt. Tänk om man vore det själv.. Nej, själv ska man vara som en grönsak ungefär när man är förkyld. Suck. :p

I morgon blir det lugna fisken här på Forsgränd, ska bara slappa - fast jag skulle behöva städa, tvätta and so on.. Men jag struntar nog i det tror jag.. Eller vi får se.

Nu ska jag lägga in i brasan och läsa lite bloggar sen.. Adios!


Kommentarer
Postat av: Tirova

Jaaa, snuuus :)

2009-02-11 @ 23:36:57
URL: http://tirova.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0