Ja det var det där med disiplinen ja...

Petra kom idag, såå himla roligt. Du är så gullig raring. Vad vore jag utan dig?
Hon stannade bra länge, Saga var med och fick sitta ute en stund och gnaga på nått halväckligt, nergrävt ben efter Bente. Men hon var hel nöjd =D Hon stannade i kanske.. 4 timmar? 5 kanske? Hur som haver så hjälpte hon Anna med maten idag, prästinnan (? skriver man så? eller är det "präst som präst"?) ringde mitt i maten så att säga. Så medans jag kutade runt som en yr höna och letade papper så tog Petra över matningen. Spelade ingen roll för Anna, huvudsaken hon fick sin mat =D

Sen kom Tina ner på ett suprisewisit och vi käkade pizza till middag. Det satt fint =D

Ringde och surrade med lilla söt Elin oxå, alltid lika trevligt. Vi ska nog hitta på någonting på fredag. Blev ingen vecko-fika-bara-brudar den här veckan, Jaana åker bort i morgon och har jobbat hela veckan. Men vi får ta det nästa vecka ist. Hämtade ved efter mörkrets inbrott, smart, verkligen smart eftersom jag är mörkrädd och nån flashlight finns ju inte i detta hushåll. Skulle kanske köpa mig en sexig pannlampa?

Ikväll har jag och Anna badat, efter gröten och det var ett bra beslut. Ni skulle ha sett hur hon såg ut!! Ett litet gröt monster, men oj så gott det var! =D Nu ligger hon och sover sedan nån timme tillbaka och jag har precis kikat på Efterlyst och sen Law and Order- criminal intent.

I morgon ska jag ta tag i kaos-skrubben och sen S-T-Ä-D-A resten av kåken. Hoppas det är mildare så Anna kan sova ute i vagnen en stund medans jag stökar.. Vill ju inte lägga ut henne när det är så KALLT. *våren, du FÅR komma nu*

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar, plocka ur diskmaskinen och sen slå igen mina blå/grön/grå.

Ha en fin natt.!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah jadu, ja tror inte jag har varit på bibblan sen ja gick på ao.. Vilket är ett tag sen nu =)

Ja de gjorde vi =) haha trots allt, o edvin hade jättekul =) Ska dit imorgon också för då skulle de komma en barnpsykolog och prata om allt möjligt, från sömn, syskonrivalitet, trots.. ja :O) så de kan vara intressant. =) Dvs om ja tar mig iväg ;)

Ja de tycker ja du ska göra :) man får ju komma ut en sväng om inte annat ;)

2009-02-05 @ 09:36:39
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: sissi

Har ser en sexig pannlampa ut? (väldigt nyfiken) haha



sen när du har städat kaos skrubben och övriga huset, är du varmt välkommen till stugun och fortsätta här=)

2009-02-05 @ 10:36:57
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0