kallt!

Men det gör ingenting, jag fick upp eld i morse =D

Anna vaknade iaf vid 10 i morse efter att min pappa ringt och väckt mig. Skönt att sova lite längre nån dag. Ute sken solen så jag trodde nästan det skulle vara varmt. Pyttsan, -18 hade vi på bron. Men det var fint väder =D

Hur som helst så gick vi ner, syrran sov här i natt så hon klev oxå upp då vid 10, syrran busade med Anna och jag tände upp. Är faktiskt lite stolt, eftersom jag inte lyckats få det att brinna i vanliga fall. Hur som helst så käkade Anna lite och sen drack jag kaffe. Fick passa på och duscha i lugn och ro med medans syrran var här. När jag duschat klart var Anna trööt så jag klädde på henne och la henne ute i solen i vagnen, tur att hon fick en sådan gosig åkpåse av sin farmor i julklapp =D

Rev fram hårtorken sen eftersom vi skulle ta en prommenad senare.. Den levde om men den gjorde det den skulle. Drack lite mera kaffe och vek lite tvätt och startade en ny maskin. Nu är det bara städningen kvar, men jag ids inte nu. Tar det sen..

Nu ska jag facebooka lite och dricka mera kaffe innan jag funderar på nån middag.. Adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0