Nu ska jag nog sova.

Dagen har varit fullt uppbokad på nått vis.

Var på TKH och köpte kort + kuvert. Och en penna. Handlade lite på ICA, bla gröt till Anna, det gillade hon. =D
Mamma och hennes sambo kom på kaffe sen och vi knåpade ihop inbjudningskorten. Okej vi ändrade oss många gånger okej? Men nu är det bra....
Letade adresser på Eniro.se och har skrivit på alla kuvert. Plockat lite hemma, eldat, lekt med Anna.
Anna kräktes över hela min bröstkorg tidigare idag, så jag fick ta en dusch. =P Väldigt skönt faktiskt, var lite frusen även fast jag eldat (och gör fortfarande) hela dagen..

Petra kom på besök, är alltid lika trevligt. Det är så lätt att prata med henne. Om allt och ingenting.

Sen hon åkte så har jag och Anna busat, älskar hennes underbara skratt. Älskade unge. Vi har ätit gröt som sagt och myst i soffan. Nu har hon ganska nyligen somnat, sover så sött i sängen.

Nu ska jag göra lite fika och sen försöka läsa lite.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha :) Tur jag är tillbaka nu då :)

2009-02-03 @ 22:54:30
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Tirova

Tack söta!

2009-02-04 @ 00:07:51
URL: http://tirova.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0