Nuså..

Har jag äntligen tagit fingrarna ur och rensat i kameran och lagt in kort, tagit bort dubbletter och  nu är jag redo att fotografera igen =)

BVC gick bra, mammas stora tjej väger redan 6520 och är 64 cm lång. Inte konstigt att snart 68 tom är liiiite på jäsken förlitet.. Nu ligger hon ute i vagnen och sover i solen, det var himla skönt väder. Eftersom skitsaaben står halvt om halvt översnöad ute och lite halv lite bränsle så gick vi till BVC i morse. Det var soligt och fint men liiite halv kallt. Hur som helst, när jag NÄSTAN är framme så kommer jag på att någon ny blöja, det tog jag inte med mig inte. Suck. Bara att vända och gå tillbaka hem och hämta en och sen traska iväg på BVC, lite halv snabbt den här gången.

Väl där hade naturligtvis Anna somnat, så jag fick ju tyvärr lov att väcka henne då.. Träffade T och hennes lille F, hade inte sett honom tidigare, men OJ så söt han var!! =)

Så nu sitter jag här, dom ringde från Sollefteå och ringen kommer kosta 280 kr, aaaaaalldeles lagomt =D

Här kommer lite kort =)

        
Här har vi ätit blåbärspure =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jadu, de där minnet alltså! :) va fina bilder ! :) sötjänta där :)

2009-02-17 @ 17:01:48
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Elin

snygg design? lilla gumman.. jag sitter här i tårar och skriker!!!! får fan inte till det... men tackiaf :D

2009-02-17 @ 18:10:08
URL: http://aamcoff.blogg.se/
Postat av: Marielle

guuuud vilka blåa ögon hon har på ena kortet :D

2009-02-17 @ 18:44:07
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilken söt liten tjej du har! :o)

2009-02-17 @ 23:12:15

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0