Taco och ett bad senare.

Sedan sist har jag pratat med min personliga syrra-to-be och plockat samtidigt. Någonting med hennes samtal fick mig att börja plocka, torka bord etc..

Sedan kom Pia och Matilda på besök med väääärldens största ros och två paket till Anna =) Fick 2 jättefina tröjor =D
Efter det så käkade jag, mamma och Sofie taco och det var hiiiimla gott. Nu väntar jag på att min sambo ska kliva innanför dörren =D

Anna har fått bada ikväll med, hon hade lyckats fått lite kräks i håret, så vi badade. Tur hon gillar det =) Sen vaknade hon när jag la ner henne för kvällen, men efter ca 15 minuter somnade hon igen.

Nu kommer min sambo!! Hörs i morgon, god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mja, fick till den gaaaanska bra på slutet :D men fasen vad jag svor ett tag, höhö.. de går i vågor de där med skägget :P just nu har han ingenting, hehe

2009-02-18 @ 09:26:44

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0