Tisdag och fan vad det är kallt IGEN!

Solen skiner ute och det är jättejätte fint. Men kallt. Som vanligt. Men jag hade inget val, var bara att trotsa kylan (som inte var så hemsk när man kom ut i solen) och gå på Ica. Handlade barnmat, ersättningspulver, banangröt blöjor och nya nappar. =P Snus oxå naturligtvis, måste gardera sig nu ifall Anna skulle bli ännu värre i förkylningen, då vill jag inte ta ut henne. Och eftersom man är solokvist här på Forsgränd ännu så blir det inte handlat om inte jag gör det. Eller visst, det finns väl dom man kan fråga men..........

Natten var väl sådär, Anna har iof sovit ganska bra, men denna förkylning har gjort det lite jobbigt för min flicka. Det slutade med att hon fick ta min kudde så hon skulle komma högt med huvudet. Eftersom hon är så liten så låg halva hon på kudden, men andningen gick lättare. Vid fyra fick vi gå ner och rensa näsan och ta näsdroppar så kunde vi sova vidare. Till halv nio i morse när vi klev upp.

Nu är hon inne på 4:e svängen med sovning, så det märks att hon inte är så pigg. I vanliga fall skulle hon kanske vara inne på 2:a gången nu men.. Aja, hon är hyffsat pigg i mellan sovningarna.

Nu ska jag läsa lite bloggar och svara på kommentarer.. Adios for now!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag tippar snarare på slutet av april ;P med min otur så! Jag vette tusan vad jag har gjort för ont eftersom det jävlas så mycket för mig :P haha



Nej men det är väl inget att be om ursäkt för heller, tok! :P

2009-02-10 @ 13:25:40
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Sandra

absolut =) Haha jadu, håll i hatten för de går bara snabbare! ;) Ja kan inte fatta att edvin strax blir 2 år!!



Haha by the way, nu har de kommit en nu forskning som motbevisar forskningen om att man får så kallad "mammahjärna".. jösses, inte lätt att hänga me i svängarna inte ;)

2009-02-10 @ 13:28:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, man skulle vilja bromsa ner litegrann :)

Nej den 4e :) O de lär ju bara susa till så e man där.. Huga ligen.. :)

2009-02-10 @ 13:34:26
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, jo det var så lite så ;)

2009-02-10 @ 14:26:03
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0