Tisdag

Idag fick jag sovmorgon, igen =) Att det kan vara så himla skönt att få sova, om än bara till kvart i nio? Blev iaf väckt med en kopp kaffe och två pussar, en av min sambo och en dreggelpuss av min skatt. Underbart. =)

Sedan dess har jag bjudit mamma på en bit paj som jag gjorde igår kväll och tagit en promenad. Vi satte in alla pengar som Anna fick i doppresent, det räcker nog till iaf 10 körlektioner =) Men vem vet vad fan en körlektion kostar när det är dax för henne? Hur som haver så fick hon ganska mycke pengar som vi satt in, någonting måste hon ju få när hon fyller 18. =)

Just nu ligger hon ute i vagnen och sover, Micke dammsuger och här sitter jag. Lat? Ja kanske lite, men jag ska ta och röja lite här uppe och sen ta ett tag i hallen.. Det är ganska mycke.. Skit om man säger så. Vill ha nytt.

Jag är inne i en period där jag vill ha nytt. Nya kläder, en ny sängram, nytt allt. Jag blir nog ganska leds på saker och ting om jag tänker efter. Jaja..

På fredag ska jag till Solleteå en snabbis, och hämta min ring och en av Annas doppresenter som vi lämnade in på gravering. Längtar verkligen, jag har ju inte kunnat ha min ring sedan i juni ifjol.

Aja, nu ska jag snabbläsa lite bloggar och sen göra nån nytta jag med. Puss på pannan!

Kommentarer
Postat av: Petra

Mammasinnibaaanna!!!

2009-02-24 @ 12:51:43
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0