Uppe med tuppen, men ack så effektiv!

Som rubriken lyder så vaknade min skatt 06.49 för att vara exakt. Kanske liiite väl tidigt anser jag, men hon hade sovit klart då.. Jaja.. =)

Vi låg kvar i sängen till kanske halv 8, då gick vi ner och bytte blöja, gjorde kaffe och välling. Sen somnade Anna igen vid 9 tiden och då gick jag upp och hämtade in mera ved. Idag är det "bara" 15 grader kallt, rena rama sommaren.. =)

Sedan Anna vaknat och vi tagit på kläder så lekte hon i babygymmet medans jag dammsög och skurade. Två maskiner tvätt har jag hunnit med, så nu är ställningen FULL. Får fortsätta i morgon, om det här hunnit torka dvs.. :p
Sedan åt vi lite lunch, jag åt lassange och Anna biffstroganoff och ris, MUMS! Det gillade hon verkligen =) *mammas stora tjej* Efter lunch gick vi ut i solen och nu sover Anna fortfarande ute i vagnen.

Natten har varit lugn, hon har sovit heeeeela långa natten från nio igår kväll. Vilket lyx man har egentligen =D

Nu ska jag tjyvläsa lite bloggar medans jag funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Adios for now

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jaa ibland kan jag va bra söt jag med ;)

2009-02-13 @ 18:03:09
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0