Välkommen värme, adjö SNÖN!

Om det ändå vore så väl.. Det är snorjävlakallt idag igen, och jag fick inte upp nån fyr i elden.. Suck. Veden sinade i vedkorgen oxå. Suck suck. Tur som man har ibland så kom Lotta ner på besök innan hon skulle på jobbet och jag gav Anna mat precis. Så hon tog vedkorgen och hämta ved åt mig och hjälpte mig tända. Upp ibland har man som sagt tur. =D

Så nu brinner det så fint i kaminen och vedkorgen är full så det bör räcka till i eftermiddag iaf. Ska tvinga mig ut i kylan och fylla på INNAN mörkret faller. Men känner jag mig själv rätt, och det gör jag nog, så kommer jag väl gå ut vid 6 kanske, och då enbart för att det troligen är helt tomt i korgen. Tänk om man hade lite disiplin (stavning?) ändå i kroppen.. Men kanske inträffar ett mirakel i morgon och det är vår.. Vem vet? Hoppas kan man ju.... Nu är jag faktiskt LEDS på vintern. Den är alldeles för lång. Huvva.

Aja, nog om det. Kaffet är på gång för andra gången idag och Anna sover lite. Vi klev upp vid 8 i morse, då tyckte Anna att hon sovit färdigt. Gissa om jag var TRÖTT då.. Läste iaf klart boken igår, så jag somnade inte förän vid ett tror jag.. Men men.. Man får skylla sig själv.

Nu återstår bara ett problem. Vad ska jag läsa nu då?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe =) Ja kylan kunde ju få ge sig iaf =) men snön vill ja ha ett tag till. Speciellt eftersom vi ska till fjälls snart :)

Haha ja så kan de vara, när man hittar en bok som man knappt kan lägga ifrån sig :) Har så jag också när jag läser mina favvos ;)

Kram

2009-02-04 @ 11:51:54
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha =) brukar ju sällan funka så :) Hehe..

Haha ja vem vet, kanske är riktigt intressant?! =P

Själv har ja en bok som legat och väntat länge på mig, den har fått hamnat i väntrummet medan jag läste boken för skolan.. Får se om man kanske kan få ta tag i den snart då?! :) Längtar , är så härligt att få läsa :)

Kram

2009-02-04 @ 11:57:43
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0