Förbannade snö!

Japp. Det snöar idag oxå. Är det inte typiskt? Så idag har jag skottad igen, tog Anna i vagnen och gick ut och skottade lite. Sen gick vi på affären och handlade lite förnödigheter. Där träffade vi Annas mormor fram och åter så vi surrade lite, under tiden träffade vi K och Anna har en såkallad "playdate" senare i veckan. Måste ju smaka Ks kaffe =)

Hur som helst så när vi kom hem vid halv 12 tiden så vaknade Anna och var lite hungrig så vi käkade potatis och majs och en god druvefterrätt sen, mums! Efteråt åt hon liiiite välling, men inte så mycket.

Sen dess har vi haft främmande och nu sover Anna panna.. Man blir trött av att busa med besökarna =D
Jag ska försöka dricka en hel kopp kaffe nu när Anna sover och helst INNAN det blir kallt =P

Nu ska jag kolla bloggar och sen ta mig en smörgås.. Adios for now!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0