God morgon

Jag vill oxå ha en bärbar dator... Det suger lite att vi har en stor stationär klump på övervåningen. Men men..

Igår åkte vi in till pappa i Torvalla iaf. Anna sover just nu, och sen om en timme ungefär ska vi bege oss ner på stan och träffa Marielle och Gabbe =) Hittade presentkortet som vi fick av Kickan när Anna föddes, så det ska jag handla lite kläder till henne. Tack gumman!!

Sen ska jag en sväng förbi barnenshus och köpa en gåstol till henne. Kanske man hittar nån leksak oxå =P Måste ju ha någonting nytt att leka med oxå =D

Vi blir iaf kvar här tills i morgon och sen åker vi hem i morgon. Kanske Petra kommer förbi en sväng, om hon har tid/ork/lust. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen göra oss klara.

Adios!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0