Hemma igen.

Igår gick vi på Östersunds alla affärer jag, Anna, Marre och bustrollet Gabbe =D Anna sov större delen av tiden, men Gabbe ville vara med =D Hittade MASSOR med kläder till Anna, och tur var väl det. Kan lägga upp bilder sen, orkar inte nu. Sen resten av dagen gjorde vi inte så mycket, busade med Annas morfar och sen tog vi det bara lugnt. Min farbror kom en sväng på kvällskisten och sen somnade Anna vid halv 9 tiden.

Igår var det verkligen bara RAT på TVn, det bästa (jag skojar inte) var Handboll. Yeay. Men vi överlevde kvällen iaf, pappa och jag. =D

I morse när Anna vaknade vid halv 7 (suck =P) så tjur låg vi kvar i sängen, vi gick bara upp och tog på en torris och gjorde välling, sen gick vi och la oss igen, somnade om vid halv 8 och vaknade av kaffedoften vid 10 tror jag? Så jag klev upp och Anna sov fortfarande. I köket satt pappa och Tobbe och drack kaffe så jag joinade dom innan dom åkte till Brunflo och hjälpte min kusin att flytta. Anna vaknade och var go och glad, som vanligt. Tjur höll sig vaken från 10.30 till 13 ungefär, hon ville inte missa NÅGONTING av fm innan vi åkte hem.


Så ikväll har vi ätit middag hos Annas mormor och tillsammans med mina syskon och mammas sambo, klyftpotatis kött och sås, jättegott! Sen blev det äppelpaj till efterrätt med kaffe, mums det med.

Anna började bli trött vid 7 så vi åkte hem, och nu sover hon. För att dra ut på tiden så badade vi och sen har vi lekt lite. Anna svatt vatten med benen så hela "badrummet" blev blött, men det blev som en våg som kom över ansiktet på henne och jag hann inte med så hon fick sig en kallsup. =( Hon blev både rädd och ledsen, så jag blev ju hel blöt jag med eftersom jag tog upp och tröstade henne. Men vad gör man inte? Det är ju bara att byta kläder.. =D

Aja, nu ska jag kika lite och sen gå ner och kika på TV. Hur har eran helg varit hittills?

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha anna-panna, lilla badankan :D, Gabbe fick oxå en kallsup för några dagar sen när vi badade, men jag tror att jag blev mer rädd än honom haha =P. hönsmamma jag vet ;)

2009-01-31 @ 21:00:02
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hej.. Välkommen hem ;) Jodå, stressigt. Skickade in skoluppgiften igår och den har jag träglat me länge nu. men annars har helgen varit fin. Förutom grym värk i rygg och mage då.. Men de går väl över.. Själv då? Kramen

2009-01-31 @ 21:09:59
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Marielle

tur att de gick bra iallafall :D. Hahahahaha =P

2009-01-31 @ 21:28:25
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0