Ja sidär..

Jag blev utmanad av Kickan

4 FAVORITPROGRAM
1. Desperate Housewifes
2. Grey's anatomy
3. Little people, big world
4. Miami Ink/ LA Ink

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR
1. Körde bil
2. Åt fläskpankaka och jordgubbssylt.
3. Badade Anna
4. Tittade på Law and Order

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT
1. Gubben ska komma hem
2. Att få följa Annas utveckling 
3. Min klippning den 2a feb
4. 

4 FAVORIT RESTAURANGER

1. -
2. -
3. -
4. -
Äter aldrig på resturang...........

4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN
Mer pengar
Mindre snö
Ork att S-T-Ä-D-A
Ha min skitsaab hemma igen

4 PERSONER JAG UTMANAR
Ida L
Marre
Petra
Elin E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej.. Ah okej, men vad skönt att det inte var något allvarligt eller akut.. Åhå, haha ja men man säger ju det, borta bra men hemma bäst :D

Har du för dig idag då?

Kramen

2009-01-13 @ 09:13:15
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0