Antog utmaningen!

Läste på Mias blogg om en utmaning. Jag är inte den som är den.. :p
Here we go, mina favorit bloggar.

Linda:
En super trevlig kvinna som jag egentligen knappt känner, men det känns som om vi känner varandra hur bra som helst. Iaf från min sida =D Hon skriver om dagis, värme och arbete. Livet och allt däromkring.

Ida L:
Världens goaste människa, lite tråkigt att vi inte lärde känna varandra riktigt under skoltiden, men det kan man ju ta igen nu? :) Nästa gång jag åker till Solle ska jag kika in och hälsa på. Hon skriver om livet som mamma och allt bus hon och hennes familj gör.

Sandra:
En fantastisk kvinna, nästan som superwoman ibland. Pluggar, jobbar, mamma och gravid. Underbar vän helt enkelt.

Mamma Melissa:
Kanske den starkaste människan i världen.. Hon skriver om saknaden efter sina 2 döttrar som dog efter förlossningen och spänningen och rädslan över lillebror som ligger i magen. Hon skriver så vackert och öppet, men samtidigt privat. En kvinna att beundra helt enkelt.

Erika:
Världens härligaste granne, bättre finns nog inte. Den humor, den utstrålning. I löööööv it!

Åsa:
Världens bästa svärmor. Utan henne vet jag inte hur jag skulle fungera. Hon skriver otroligt bra och jag lämnar alltid den bloggen med ett skratt.

Sen läser jag ALLA som jag länkat till + 30-35 till om jag hinner..

Vilka är Dina favoritbloggar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen, jag gillar ju att läsa din blogg ju;) Och så Paulin, Dalles och Anns, Linda Berglunds är bra, samt Bulles (bulletsize dvs)

2009-07-09 @ 21:34:37
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, tack så hemskt mycket för de fina orden! Och tack för länken!:.))

2009-07-10 @ 04:27:37
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men underbara marie.. :) Vad de värmde gott att komma in hit och läsa det :) kramen till dig



Får anta din utmaning vid ett senare tillfälle :)

2009-07-10 @ 08:43:18
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Ida & Julia

Gud så glad jag blev Marie, du är så snäll! :)



Vi måste ju ta och sammanstråla med våra sötnosar, snarast!



Kram, Kram!



2009-07-10 @ 23:07:21
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0