Arbetsdag.

Idag har jag jobbat hela dagen, kändes ganska konstigt. Tidigare har jag "bara" arbetat korta pass, på 5-6 timmar. Men idag blev det till 16.00. Men det gick bra.
Hann med massor, plus att jag fick en timmes rast idag, 30 minuter lunch och 30 minuter friskvård. Så jag passade på att ringa studievägledaren och fixade lite med lite papper. Så nu ska jag bara ringa Wargen och sen försöka få tag på mitt slutbetyg från A-O eftersom jag inte har nått från gymnasiet.

Sen, efter 14 när vi serverat fika och så tog jag och E tag i "projekt-göra-kontoret-på-jobbet-lite-mysigare" och skruvade loss en ful och ostabil bänk från väggen. Den lämnade stygga stoooora hål i väggen, men det ska vi "åtgärda" sen..
Ställde dit en bord och några stolar så man har någonstans att sitta ist för att tränga ner sig allihopa i de stygga och obekväma sofforna. Sofforna är fortfarande lika stygga, men vi ska försöka få tag i nått tyg och klä dom med.. Då blir det iaf lite finare.. :)

Sen när jag kom hem så var Micke redan hemma, han bli hemma nu i några dagar innan han åker upp igen för att göra "sista rycket" innan vikariatet går ut.. Skönt =D Synd bara att jag jobbar imorgon till 13 och på torsdag kväll. Men men.. :)

Nu ska jag kolla lite och sen mysas.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va skönt att de gått bra då :)

Va härligt :) kändes väl bra att ha hela familjen samlad antar jag :)

Jodå, de går väl. Men har ont nu med. Men det går an nu. När jag bara vilat i princip. Kan ju gissa hur värken skulle vart om ja ansträngt mig mera.

kram

2009-07-28 @ 21:19:01
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Ska du plugga?

2009-07-29 @ 11:59:11
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Va stolt jag blir att du börjat ta tag i din framtid med skola åsånt igen =) Kul!!

Kramen på dig..nu finns din väska ute i cyberspacen ;)

2009-07-29 @ 12:21:25
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0