Fredag 10/7

Idag var vi på marknaden och kollade omkring. Marknaden är en besvikelse varje gång man är där.. Jag kommer ihåg för 5-6 år sedan när det var många marknadsstånd och fullt i människor. Och solsken.
Idag var det kanske.. 6 marknadsstånd på centrumplan och.. Några till efter gatan. That's it. Visst, det var människor ute. Men inte i närheten av vad det brukade då.. Och det regnade. En besvikelse alltså.

Men vi köpte munkar och kams till min gamelfarmor och gick hem till henne och fikade. Eller, hon åt kams och skruttan lunch. Sen fikade vi kaffe och munkar. Dom var iaf ingen besvikelse. =D

Efter det så träffade jag på Sassa Brassa Mandemassa fram och åter innan vi drog oss vidare på ICA och handlade lite hem hit till lägenheten och sen till middagen som vi käkade hos min mamma och Martin. Så idag har vi egentligen inte varit hemma alls faktiskt, ganska skönt men samtidigt så fanns det lite jag skulle velat göra hemma innan min pappa kommer och hälsar på i morgon. Men det lär jag nog hinna med, han brukar inte vara den snabbaste i världen direkt :p

Hur som helst, så när vi var hos min mamma så visade skruttan sina utomordentliga färdigheter, nemligen att hon kunde gå flera steg. Okej okej, det är kanske inget underbarn, men hon är faktiskt endast 9 månader och dryga 2 veckor och hon kan redan gå flera steg. Visst får man väl vara mallig? :p

Det bjöds på kycklingtaco till middag och GUUUUD så gott det var!! Helt otroligt. Efter middagen så åkte jag och Anna på TIME och hyrde en film och hem och Anna hoppade i säng, klockan var närmare halv åtta när vi kom hem så det var inte så mycket annat att göra. Alla förberedelser tar ju ett tag.. :p

När väl Anna somnat så väntade jag på underbaraste Nattis som kom och tittade på filmen med mig. =D Tänk att hon åkte ända från Bispgården för att titta på film med mig. Mysigaste Nattis. Vi hade en mysig film-kväll med massa skratt och trevliga samtal. Tack för att du är min vän stumpan!

Nu ska jag facebooka lite och sen se avsnittet med CSI innan jag hoppar i säng.
I morgon är en ny dag.

Puss

Kommentarer
Postat av: My

Visst får du vara stolt över din dotter! Det är ju det finaste man kan ha. Sina barn alltså. Och visst är hon duktig och ganska tidig i sin utveckling. Fin fint! Ha det gott. Kram

2009-07-11 @ 10:13:17
Postat av: Linda

Strömsunds marknad var inge succé heller direkt. Dölite knallar mot när vi var där för 2 år sen! Men DollarStore var ju lite roligare så det jämnade väl ut sig!



Och det klart man får vara stolt över underbarnen! =)

2009-07-11 @ 12:47:03
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Nathalie Eriksson

Det va så trevligt igår! längtar som en tok efter att träffas igen :) Kramar

2009-07-11 @ 16:49:07
URL: http://www.karlavagnens-foppa.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0