Fullt upp idag.

I natt fick vi oss en trevlig överraskning, Micke kom hem!! Han hade tagit en chansning och ringt en kompis, som råkade vara i Strömsund. Så han var snäll nog att ta omvägen via Vilhelmina och plockade upp min skatt!
Gissa om skruttan vart brydd när hon vaknade första gången i morse?! PAPPA?! =D Jätteglad blev hon, så pass glad att han fick lov att kliva upp med henne och leka en halvtimme innan hon kunde somna om..
Sen vid halv 9 så klev jag och Anna upp och kokade gröt och kaffe. Vem ser hon inte som ligger i soffan då? MOSTER!! Vilka överraskningar! Så Anna har nog svävat i 7 himelen idag =D

Hur som helst så fick vi upp pappan ur sängen vid 11 snåret, har man inte kommit hem innan halv 3 på morgonen så är man trött =) Aja, medans vi åt en gemensam frukost/lunch så kom J ner och gjorde oss sällskap. Vi hade lite att surra om då hon och familjen varit borta i helgen :)

Efter det så var klockan närmare 13 så jag satte igång och skulle städa. Notera att skruttan fortfarande är vaken, dvs hon hade då varit vaken sedan halv 9. Hur som helst så gick moster en sväng med vagnen vid 14 tiden och hon somnade ganska omgående. Under de 40 få minuterna hon sov så dammsugade jag klart, skurade golvet, städade köket och toaletten. Sen hann jag sätta mig i 5 minuter vid datorn innan hon vaknade igen.

Då for vi till farmor så Micke fick träffa sin mormor och morfar och såklart alla andra i familjen. Där blev vi kvar till strax efter 17 tiden, då vi for hem och Anna fick käka middag. Sen dess har det varit full fart. Hon ville hjälpa till att vika tvätten. Ingen bra ide. Hon ville hjälpa till att lägga in kläderna, även om hon gjorde proceduren bakvänt.. =D

Hon käkade lite frukt och en macka medans vi käkade middag vid halv 7 och nu har hon ganska nyligen slagit igen sina blå. Så idag har hon alltså sovit, allt som allt, i 40 minuter!

Annars har det varit full rulle, inge gnäll just heller. Jag antar att hon inte behöver mer sömn då.. =D

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen mysa i soffan.

Puss puss

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0