Skruttans lilla faster.

Ur hennes mun kommer en massa dropliga saker.

Fick ett meddelande från min svärmor som är i Kroatien nu med Erika och Jenny, 2 av skruttans fastrar.

Så här stod det:
"Erika saknar Anna så mycket att ibland får Bosse (Erikas docka) heta Anna istället. En kväll när vi var ute och åt började Erika flirta med grabbarna vid bordet bredvid. Sen vände hon sig mot Jenny och sa; Nej jag hittade ingen som var ledig."

Sen skrev svärmor ett till meddelande som det stod:
"Nu är allt frid och fröjd, Jenny har hittat en kompis. Det var en fotbollstjej från Kalmar som är trött på att vara med sin mammas kompisar hela dagarna. Själv funderar jag mest på hur vi ska lyckas tvätta några kläder."

Som jag saknar dom nu.. Dom åkte till Kroatien på midsommardagen, och på lördag ska jag åka och hämta dom på tåget i Sundsvall. I can't wait!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hon är så lillgammal den ungen! Henne måste ni ha roligt åt typ jämt! =)

2009-07-02 @ 15:22:54
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: faster nr 3

Jag saknar dom också!

Vilken tid far du och hämtar dom på lördag? tror jag hänger på iaf.

2009-07-02 @ 17:42:39
Postat av: Sandra

Haha :) vilka kommentarer hon kommer med :) Söttös =)

2009-07-02 @ 18:53:04
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för dina stöttande och värmande ord..

Har ringt idag. Skrivit i bloggen om det.

Kram

2009-07-02 @ 19:25:01
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0