Söndag, idag alltså för de som inte förstod det..

Anna vaknade vid 8 tiden, tydligen hade hon varit vaken en stund för hon hade hunnit med att kasta sig på min bror som sov med oss i dubbelsängen och klivit på hans huvud när hon skulle leka med knoppen på sängkarmen. Haha. Det var kul.

Hur som helst så klev vi upp, då kommer Tobbe ut ur sitt sovrum och är glad att någon är vaken, för han hade varit det sedan halv 6. Tokiga gubbe. :p Hur som helst, vi bytte till en torris och kokade kaffe och gröt. Tids nog vaknade Gabbe-bus och han och Anna lekte en stund innan det vart dax för att gnällas lite, rivas i lite grejor och ramla när dom övar på att gå. Gabbe är super duktig på att gå, ramlar knappt. Ja, då han har bråttom såklart, men annars knappt. Jag tror han kröp sammanlagt 4-5 steg när vi var där, resten gick han. =D

När pappa och Jossan vaknat så käkade vi kokt korv med bröd innan vi drog oss in till Torvalla, det var kanske vid.. 12? Hur som helst, jag och J gick ner på affären och handlade lite till middagen, tacos, och lite annat bra att ha. Typ godis. :p Anna sov under den halvtimmen det tog att åka hem från stugan, dvs ca en 30 minuter. Sen höll hon sig vaken tills att hon och jag drog kosan mot Hammerbeatch vid 15 tiden. Sov hela vägen hem.

När vi kommit hem gjorde vi inte så mycket, busade, lekte och så. Det gamla vanliga. :)

Nu sover hon sedan 2 timmar tillbaka och här sitter jag. Spelar Barn Buddy på fejjan. Ganska kul.. :p

Hoppas ni haft en bra helg oxå! Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack Nu är vi iaf hemma. Ja som du vet. Har uppdaterat bloggen om hur de gick. Men de var ingen fara med något iaf. Så de var ju skönt.

Även om de är sjukt jobbigt att ha så ont hela tiden. Så är jag otroligt glad att de inte påverkat något.



kram

2009-07-27 @ 17:17:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: MammaIda

Ja du Marie, en sån där "bomb" :P

Kram!

2009-07-27 @ 20:59:06
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0