God förmiddag.

Skruttan tog sovmorgon idag, ända till kvart i 7. :p
Micke klev upp med henne eftersom han ändå skulle iväg och jobba klockan 8, så jag fick sova en stund till. Gulligt va?

Sen han farit iväg så har vi egentligen inte gjort någonting, mer än det vanliga. Leka, busa, skratta och lite gråta hann vi allt med. Tror hon tänker bli förkyld, hon hostar lite och är slöare än hon brukar. Men änsålänge är det ingenting iaf. Hon ligger ute på bron i vagnen nu, nerbäddad med fleeze(?) jacka och en fleeze filt under sig och två ovanpå. Det är inte direkt sommar värme ute nu inte. Det började regna nu när vi gick en sväng oxå.

Ska strax riva fram dammsugaren och dammsuga bort allt hundhår, igen. Sen är det massa smågrus inne oxå som skall väck. Sen ska jag gå upp till J och låna nyckeln till 4an och hjälpa henne städa, så hon slipper göra allt själv.
Får det om jag verkligen kan städa nu då, jag kan ju tydligen inte det så bra. :p

Aja.. Nu ska jag skubba igenom lite bloggar och sen ta tag i mitt liv.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: sofieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

sv; haha ja jag vet de. :) men coolt ändå. =)

2009-06-11 @ 17:24:38
URL: http://djungelkossan.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag er ocksååå! Jisses. Jag kommer snart och hälsar på! Har bara lite att göra. Förhoppningsvis är jag ledig i helgen :D

2009-06-11 @ 20:05:44
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Sovmorgon till kvart i 7?

Jisses, och jag som är heeelt slut om Gabriel vaknar 7! =)

Förra veckan fick jag väcka honom halv 9 2 dagar för att gå på dagis!

2009-06-11 @ 21:26:48
URL: http://lamcoff.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0