Det som började så bra..

När jag och Anna klev upp så var det klarblå himel och sol. Nu är det mulet, solen skiner igenom ibland och blåser näst intill storm. Trist. Vi har iaf varit och handlat lite och nu sover Anna. Sambon åkte iväg och skulle göra kolbullar tror jag och här sitter jag. Skulle behöva plocka ihop lite men jag orkar inte. Inte just nu.

När vi var på ICA så träffade vi en människa som pratade lite med gubben och kikade lite på Anna. Vi sa hej då och skildes åt. Han gick ut från ICA vi fortsatte handla. När vi är vid mjölken kommer han tillbaka, då har har varit och köpt en jättemjuk och fin apa till Anna. =) Den gillade hon direkt och höll om den med båda armarna nu när hon somnade. Gofis. :) Tänk vad snälla männiksor det finns..

Snart ska jag göra mig lite lunch tänkte jag, hamburgare blir det idag. "Ska vi äta hamburgare till lunch? Du ville ju det igår.." sa min sambo. "Ja det kan vi göra." Tyckte jag. Och när det är dax för lunch, ja då åker han. Ensam till lunch dvs. Men men, jag fick ju min hamburgare iaf. Om än inte från Sibylla.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja de tror ja nog de gör :D i den takt som det smälter nu iaf. :) de bara droppar ifrån tak m.m :)

2009-03-21 @ 11:33:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0