Härlig dag.

I morse tog min älskling sov morgon. Ända till 9! Då vaknade jag av att hon låg på mage och drog mig i halsen. Vände mitt ansikte emot sig som :p Jag tog henne till min säng när hon vaknade första gången vid 7, och där somnade vi om :)
Det var inget skönt uppvaknande, men det gick över genast när hon tittade på mig med sina blåa ögon och log. Som alltid :)

Sedan dess har vi hunnit med ganska mycket, sova ute i vagnen, dammsuga, tvätta, gått flera steg framåt i gåstolen =) och fikat med Elin. Super trevligt, och idag syntes det verkligen vilken vilding hon har där i gomagen =) Bara 2 månader kvar nu!! Spännande!

Vi har varit på ICA och hämtat 30 banankartoner jag, mamma och Anneli. Sen tog vi och handlade och halva ICA hälsade och prata med Anna. Mammas lilla charmtroll. Sedan det så har jag upptäckt att min superduktiga tjej kan ta sig upp på alla 4 själv nu, står där och "vaggar" lite. Men än så kryper vi inte, men det kommer när det kommer. Just nu så övar hon på att stå stadigt på alla 4 :) Jätte duktig på att sitta själv är hon oxå, man blir så stolt!

Nu ska jag kolla det sista på Den rätte för Rosing och sen blir det Desperata hemmafruar och lakrits!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhå va kul =) När ska ni dit då? Jag ska dit när edvin sovit lunch. så efter 13 nån gång lär de väl bli. eller runt då. :) Beror lite på hur han sover lille mannen. =)



Åhå, nyfis ja blir! Haha såklart att du ska de.. asg :D Inte så länge kvar nu tills jag kommer berätta ;) Så ja får väl gott hålla på min nyfikenhet så länge då :)



KRam

2009-04-01 @ 10:01:28
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha =) Ja men de e nog roligt bara du kommer dig iväg ;)



Hahaha, ja förstår det.. Men snart.. Snart så.. =P

;)

2009-04-01 @ 10:40:11
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0