In the city

Ja, idag gjorde jag staden. Östersund. Inge vidare att hänga i julgranen faktiskt.. Men det visste jag ju sedan tidigare. Hur som helst så åkte jag, Micke och Anna ner på stan där vi mötte upp Marielle och Gabriel för en fika på Thé huset. Efter det gick vi runt lite på stan, kollade lite och inne på domus kommer jag på en grej.

Jag kollade klockan och funderade lite snabbt på hur länge vi fick stå på parkeringen.. Då kommer jag på att vi GLÖMDE betala parkeringen!!!!!! Snabbt som attan skickade jag iväg min långbenta sambo till parkeringen och betala så vi inte skulle få böter. Som tur var så hade vi inte hunnit få det, men jag tänkte; yes, ytterligare ovälkomna utgifter, vilken tur att vi har så fett med pengar över..... Men som tur är fick vi spara de få kronor vi har kvar. Gud så klantigt.

Aja, middag hos pappa och sen for Micke tillbaka till Bydalen för att arbeta. Men vi fick ju träffas en liten stund iaf =)

Nu sover Anna, pappa tittar på hockey och jag väntar på att klockan ska bli 21 så jag får titta på Grey´s =)

Puss på pannan så länge!

Kommentarer
Postat av: Tirova

nej fy för caroline af ugglas!

2009-03-11 @ 20:54:30
URL: http://tirova.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-12 @ 10:51:49
Postat av: Kattis

men marie, har du missat det här med sms-parkering :)

2009-03-12 @ 18:13:00

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0