Soligt idag igen

Idag skiner solen igen. Härligt. Nog börjar det gå emot våren alltid. Men jag måste verkligen hitta en ny overall till Anna. De hon har nu är så vaaaarma, speciellt om man har åkpåsen till henne. Den består ju av ungefär enbart fleece och liiiiite vanligt tyg på utsidan. Varmt med andra ord. Men av någon annledning skulle jag vilja ha en jacka åt henne bara.. Sen när det är vår på RIKTIGT. Fleecebyxor kan man ju ha nertill så fryser hon inte om benen.. Men VART ska jag hitta en bra jacka då?? Aja.. Vi är ju inte där ännu..

I natt har Anna sovit heeela natten igen. Back to normal med andra ord. Även fast hon vaknade i samma tid idag som igår, så kände jag mig utvilad och hyffsat pigg faktiskt. Skönt. Var ett tag sedan.. :p

Nu ska jag göra lite frukost till mig och ge Anna lite mellan mål. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Celia hade en fleece-overall förra våren, helt perfekt! Alltså, utan tyg runt om, bara fleece. Hon blev aldrig varm, och absolut inte kall. Jag tyckte i alla fall det var helt perfekt både när hon sov i vagnen och när vi var ute och gungade och lekte :)

2009-03-17 @ 11:46:58
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0