åka åka åka bil..

Skruttan har inte velat sova i sin säng inatt, så hon har sovit mellan oss. Mysigt men man sover ju inte riktigt så bra som man önskar.. Jaja.. Vaknade iaf vid halv 6 (!!) av att någon drar i mitt hår och där hör jag "mamamamamamamama" Suck. Godmorgon solstråle. :)
Hur som helst så klev pappan upp med henne och 15 minuter senare kommer han tillbaka med en sovande dotter som fortsatte sova i ca 2 timmar till. Skönt för oss allihop som fick fortsätta sova.

Vid halv 10 gick jag, Bettan och skruttan ut och gick en sväng, Anna var trött och Bettan (och jag) behövde en lite promenad. Så det gjorde vi. Vädret såg kallt ut, men det var ganska varmt faktiskt. Tills vi kom tillbaka till vägen ner mot Gulldalen, då började det blåsa och kallt med! Men då var vi ju nästan hemma så det var ingen fara.

Vid halv 12 så åkte jag och skruttan till min mamma och plockade upp henne och min syster, vi skulle upp till min kära, söta, rara morfar som fyller år idag! 42 enligt honom själv, så jag får tro på det då.. :p Hur som helst så käkade skruttan lunch där och sen åkte vi hem. Nu sover hon ute i vagnen igen, skulle egentligen upp till "stället" och hjälpa till med det sista tills ikväll, men dom sa att jag inte behövde så vi stannade hemma och jag försöker samla på mig massa Anna-mys innan hon ska åka till farmor över natten. Mammas skatt, hur ska jag klara mig i natt då?

Nyss har min kära granne varit här på en kopp kaffe och lite surr. Alltid lika trevligt, jag tycker väldigt mycket om dig min vän! Hon ska vara våran chaufför (stavning?) ikväll, likväl så ska hon skjutsa mig och Anna till Åsa och sen plocka upp mig sedan hon hämtat J och handlat lite. Det kommer bli kanon.

Eftersom jag PRECIS lärt mig konsten att bränna skivor så har jag brännt en ny till skitsaaben. Den blev jättebra. Alla bra låtar som jag gillar och några fler som jag behöver lyssna nån gång till på innan jag tycker om dom.. (om jag någonsin kommer göra det..)

Jaja.. Får se om jag uppdaterar någonting mera innan det är dax att fara.. Annars får ni ha en underbar lördagkväll, det ska vi ha.

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

mja, visst är jag läcker? :P

2009-05-16 @ 14:37:03
URL: http://aamcoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhå =) va kul. Hoppas ni får en fin kväll. =)

Och att de går bra både för farmor och för dig ^^



Tack så mkt. =) De har gått bra! :D Har tom suttit i kassan igen. Och otroligt nog sitter de mesta kvar.. :)

Kram

2009-05-16 @ 18:10:48
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: sflippiz

åh, jag tycker det är så gulligt att hon säger mamamamamama, :D

2009-05-21 @ 21:46:05
URL: http://djungelkossan.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0