Efter många om och men..

Så tog jag tag i städningen. Även fast jag inte ville. 
När jag precis dammsugit klart så kom svärmor och Bente bus, så då var egentligen dammsugningen ogjord, men jag har bestämt för att bortse från det idag. Tar det i morgon sedan vi varit i Svallet. 

Hur som helst, efter en stund så kom min mamma och brollan.. Han hjälpte mig att sätta upp den där förbannade hyllan som vi köpte från IKEA för 100 år sedan som bara tagit plats i förrådet för att jag inte orkat satt upp den. Hur som helst nu sitter den uppe ovanför skruttans säng. Och den är gull med gosedjur, dom tog sådan plats i leksaksgrejen (en sån där från IKEA). Men nu får leksakerna plats iaf. Det är ju alltid något. =)

 
Så blev resultatet :)

Sedan dess har det hunnit med att åska en massa, vi har varit och fyllt på i kylen (den gapade tomt) och orienterat oss runt ICA Hammarn. Snart, snaaaart hittar man nog allt. Närsom helst.. :p

Skruttan har precis lärt sig att slå två klossar emot varandra, så nu gör hon det hela tiden :p Kanske inte så intressant information för resten av världen, men det är sådant som JAG vill dela med mig av. Sen får resten av bloggvärlden tycka vad dom vill om det. Passar det inte, så läs inte :D

Nu ska jag dricka kaffe och ringa brollan och kolla när han kommer. 

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi Tack så mkt!! Glad!! :D:D



Alltid roligt att höra. Kul att du tyckte dom blev bra :)

Ja den bilden gillar jag med. Så fin! :)



=)=)



P.s ja tycker de e jätteroligt att läsa om din vardag och annas framsteg!! :) för de är en del av ditt liv!! :)

Fint de blev me hyllan! :)



Kram

2009-05-21 @ 17:09:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Malin

Hallåj! Tänkte bara höra om du hade pratat något med Elin, har provat att ringa idag men inte fått något svar. Töntig som man är blir man ju lite orolig ( fråga mig inte varför?! )Du kanske kan stilla min oro med å säga att du pratat med henne?! Hoppas att allt är bra med dig! :)

2009-05-21 @ 20:57:10
URL: http://jojumompop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, ja hon ringde ikväll vid 22 tiden å berättade lite. Så nu är jag lugn igen :D I och för sig så är det väl inte så konstig att hon inte svarade när hon har fullt upp med Emil.

2009-05-21 @ 23:27:56

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0