Goood middag

Nu har vi kommit hem från middagen, vi käkade helstekt/grillad skinka och hemmalagad potatissallad med ädelostsås som Micke gjorde! Det var gott vill jag säga.. :) 
Efter maten så fikade vi lite kaffe och kakor, det var mysigt. 

Men sen började både Anna och lillfaster bli trötta så vi åkte hem och tog en dusch jag och Anna. Kan inte förstå att hon tycker det är så himla roligt att duscha. Mammas gofis!

Nu sover iaf skruttan, hon var jättetrött ikväll. Åt inte ens upp hela vällingen utan somnade. Haha.. Får ge henne den om hon vaknar eller så när jag går och lägger mig. 

Nu ska jag kolla lite bloggar och sen kolla om det är någonting på TV ikväll. 

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Vilket bra barn!:.)) Ett som gillar att duscha:.))

2009-05-23 @ 19:48:17
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, hon har varit superglad idag :)

kram!

2009-05-23 @ 23:25:51
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0