När hände Detta?!

Började dagen med att bli dragen i håret av en halvskrattade tös. Härligt I tell you, härligt värre.
Iaf så klev vi faktiskt upp allihop samtidigt idag, det hör inte till vanligheten faktiskt. Det brukar alltid vara någon av oss som sussar vidare men inte idag. Kokade kaffe och Micke kokade gröt till skruttan. Havregrynsgröt med mango-banan puree till, det är gott det tycker hon =D

Hur som helst vid strax efter 9 så skubbade jag över till grannflickan och drack lite kaffe och snackade skit, härligt. Följde med henne på uppdrag Granngården-och-lämna-skylt, apoteket och tillsist ICA för att baka lite kakor tills frun från Gräddhyllan skulle komma vid halv 12. Hur som helst när vi kommer in på ICA så är det ett k-a-o-s där. Ingenting är på rätt ställe och det är nya kyldiskar till kylvarorna, oinkopplade frysdiskar till frysvarorna. WHAT? När hände detta? Vart har jag varit den senaste tiden? Aja, handlade på mig lite mat till skruttan iaf, nu har dom ÄNTLIGEN organiserat upp det lite oxå så man hittar det man söker. Annars har det varit blandat, 4 mån, 8 mån, 6 mån, 12 mån.. Ingen ordning alls. Men nu var det uppdelat iaf, blir så mycke händigare för en småstressad och förvirrad Marie. :)

Fikade med grannflickorna + gräddhylle Elin och Anna var med och kröp omkring på golvet, slog huvudet i bordet, i stolen och lekte med lite roliga leksaker som låter, blinkar och har sig. Kul tyckte Anna =D

Vi gick hem när skruttan började bli trött och la oss i soffan, där somnade vi båda två och vaknade en timme senare, skönt med lite vila ibland. :p Sen dess har vi lekt lite, ätit lite frukt och smörgåsrån med smör på och lekt lite till. Nyss kom pappa Micke hem så vi har precis lekt lite med klossarna, det gillar vi =)

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen börja laga mat med min sambo.

Kommentarer
Postat av: Jempa

Ja, jag är verkligen inte rätt person att klaga, för jag brukar läsa din också, men är värdelös på att kommentera.. :)

2009-05-07 @ 18:16:46
URL: http://litenyttmen.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0