Torvalla

I morse fick jag sovmorgon, igen =) Vaknade runt 9 tiden och klev upp ovh drack lite kaffe. Tog med mig koppen och satte mig på bron med Vi Föräldrar i knät. Satt en stund tills Anna vaknade i vagnen vid 10 tiden. Då gick vi över till grannen med kaffe koppen och skulle dricka påtår, men då var deras kaffe precis slut så jag tog med mig termosen och hämtade de resterande kaffet ur våran perkulator och fyllde den. Man måste ju dela med sig med grannarna =)

Efter en stund lånade vi en stor väska av Jaana och packade ihop oss för att bege oss i sommarvärmen till Torvalla och hälsa på skruttans morfar. Så nu är vi här, har precis käkat middag och skruttan sover en sväng. Ska strax, tyvärr, väcka henne. Hon brukar inte sova såhär sent, men Marielle och Gabriel var här på besök så Anna blev så trött efter att ha busat med honom =) 7 tänder har han, stor killen!

Nu ska jag ta och snyta mig och hoppas förkylningen ger med mig.. Adios for now kamrater

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig.. =)

Är de bara du o anna som farit iväg eller är sambon med å? =)

Ha så fint iaf..

2009-05-02 @ 19:16:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0